Název:
Vplyv celospoločenského multikulturalizmu na postavenie firmy na trhu
Překlad názvu:
The impact of multiculturalism on the performance of a company
Autoři:
Chovanová, Andrea ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Matoušková, Zdeňka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom práce je potvrdiť, že multikultúrny manažment umožňuje medzinárodnej firme flexibilne odpovedať na problémy na jednotlivých trhoch. Práca taktiež definuje súčasnú situáciu v tom, ako sa medzinárodná firma vyrovnáva s problémami, ktoré multikulturalizmus so sebou prináša, definuje priestor pre zlepšenie a navrhuje riešenia. Cieľom je taktiež zhodnotiť význam a dôležitosť efektívneho medzinárodného manažmentu decentralizovanej firmy.Cílem práce je potvrdit, že multikulturní manažment umožňuje mezinárodní firmě flexibilně odpovídat na problémy na jednotlivých trzích. Práce definuje současnou situaci v tom, jak se mezinárodní firma vyrovnává s problémy, které multikulturalismus s sebou přináší, definuje prostor pro zlepšení a navrhuje řešení. Cílem je také zhodnotit význam a důležitost efektivního mezinárodního manažmentu decentralizované firmy.The aim of the thesis is to prove, that an effective international management is beneficial for an international company in reacting on problems in different markets. The thesis also describes the current situation in how the company deals with multicultural issues, defines the room for improvement and suggests solutions. The aim is also to define the value and importance of an effective management of multiculturalism in a decentralized company
Klíčová slova:
mezinárodní manažment; multikulturalismus; postavení na trhu; international management; multiculturalism; performance
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35847