Název:
Loajalita zákazníků společnosti Health Park v Opavě
Překlad názvu:
Loyalty of customers of a company Health Park in Opava
Autoři:
Hrbáčová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je teoreticky popsat zákaznickou loajalitu a dále tuto teorii aplikovat na konkrétní společnosti s názvem Health Park. První část této práce je věnována marketingu a segmentaci trhu. Následující kapitola je zaměřena na samotnou zákaznickou loajalitu, což je stěžejní pro tuto práci. V poslední kapitole teoretické části se čtenář seznámí s jednotlivými výzkumy trhu a zdroji dat. Praktická část přináší vlastní terénní výzkum. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumána loajalita zákazníků Health Parku a na základě tohoto šetření je loajalita potvrzena nebo naopak vyvrácena.The aim of this work is to describe customer loyalty theoretically and to apply this theory on particular company called Health Park. The first part is devoted to marketing and market segmentation. Next part is focused on customer loyalty which is the most important for this piece of work. In last chapter of theoretical part, the reader gets to know particular market researches and data sources. The practical part brings my own field research. Using questionnaires the loyalty of clients of Health Park is investigated and based on this research the loyalty is confirmed or on the other hand disproved.
Klíčová slova:
Dotazník; Health Park; Marketingový výzkum; Zákaznická loajalita; Zákazník; Customer; Customer loyalty; Health Park; Marketing research; Questionnaire
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35753