Název:
Zavádění věrnostního programu
Překlad názvu:
Implementation of the loyalty programme
Autoři:
Lipovská, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hofmanová, Andrea (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby nového konceptu věrnostního programu pro konkrétní společnost, který by byl silnou konkurenční výhodou se zaměřením na výběr benefitů prostřednictví zákaznického průzkumu. Pro naplnění tohoto tématu práce nejprve nastiňuje teoretické poznatky, ze kterých by tvorba konceptu měla vycházet a jaké jsou metody a možnosti v oblasti tvorby věrnostních programů. Dále je provedena detailní analýza situace na trhu a jednotlivých hráčů s důrazem na vzájemné odlišení. V praktické části práce jsou nejprve nastaveny cíle VP, zvolena cílová skupina a princip fungování VP. V hlavní části je proveden výběr benefitů s nevyšší přidanou hodnotou pro zákazníky prostřednictvím zákaznického průzkumu pomocí třístupňové metody výběru. V analýze jsou nastíněny i odlišnosti mezi třídami, pohlavím a věkem dotazovaných. V závěru je také provedena ekonomická racionalizace a doporučení pro společnost.The master's thesis deals with the creation of the new concept of a loyalty programme for a particular company, which would be a strong competitive advantage focusing on the selection of benefits through customer survey. To fulfil this topic the thesis first outlines the theoretical knowledge on which the concept should be based and what are the methods and possibilities in the area of loyalty programmes. Furthermore, there is detailed analysis of the market situation and its players with an emphasis on points of difference. The main part of the thesis firstly sets objectives, the target group and principle of the loyalty programme. In the main part the benefits with the highest value for customers are chosen through a customer survey using a three-level selection method. The analysis also outlines the differences between travel classes, gender and age of respondents. In conclusion, there is also the economic rationalization and recommendations for the company.
Klíčová slova:
CRM; věrnostní program; zákaznický průzkum; CRM; customer research; loyalty programme
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35741