Název: Postavení evropských značek na trhu s automobily v ČLR
Překlad názvu: The position of European brands in the automotive market in the PRC
Autoři: Vargasová, Nikola ; Zapletal, Petr (vedoucí práce) ; Střecha, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; automobilový trh; EU; mezinárodní obchod; ČLR; Automotive industry; Automotive market; EU; International trade; PRC

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35721

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162420


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet