Název:
Postavení evropských značek na trhu s automobily v ČLR
Překlad názvu:
The position of European brands in the automotive market in the PRC
Autoři:
Vargasová, Nikola ; Zapletal, Petr (vedoucí práce) ; Střecha, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného postavení evropských značek na čínském trhu s automobily a nastínění možného budoucího vývoje a příležitostí pro další růst. V první kapitole je charakterizován automobilový trh v EU a ČLR. V další části je popsán vývoj obchodu s výrobky automobilového průmyslu mezi těmito zeměmi. Nakonec je provedena SWOT analýza evropských automobilek na čínském trhu.The aim of this thesis is to evaluate the present position of the European brands in the Chinese car market and outline possible future developments and opportunities for growth. The first chapter characterizes the automotive market in the EU and the PRC. The next section describes the development of trade in automotive products between the EU and the PRC. Finally, a SWOT analysis of European automakers in the Chinese market is performed.
Klíčová slova:
automobilový průmysl; automobilový trh; EU; mezinárodní obchod; ČLR; Automotive industry; Automotive market; EU; International trade; PRC
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35721