Original title:
Analýza marketingové komunikace supermarketu ROJAL spol. s r.o.
Translated title:
Analysis of marketing communication of the supermarket ROJAL spol. s r.o.
Authors:
Habartová, Tereza ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Koudelka, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce s názvem: "Analýza marketingové komunikace supermarketu ROJAL spol. s r.o." se ve své teoretické části zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které jsou v aplikační části podrobněji analyzovány, komunikačním procesem a hodnocení účinnosti marketingové komunikace. Ve své druhé části práce -- aplikační části -- je analyzován na základě dotazníkového šetření komunikační mix supermarketu ROJAL. Tyto dotazníky jsou vyhodnoceny a jsou z nich vyvozeny závěry a doporučení pro další kroky spojené s marketingovou komunikací supermarketu ROJAL.The bachelor thesis titled: "Analysis of marketing communication of the supermarket ROJAL spol. s r.o." describes in the theoretical part individual instruments of the communication mix, which are more analysed in the application part, communication process and evaluating the effectiveness of marketing communications. The second part of the thesis -- application part -- is analysed communication mix of the supermarket ROJAL based on questionnaire examination that provides conclusions and recommendations for next steps associated with marketing communications of supermarket ROJAL.
Keywords:
Communication mix; Marketing; Marketing communication; Komunikační mix; Marketing; Marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35717