Original title:
Návrh využitia rozvojového potenciálu zákazníkov jazykovej školy
Translated title:
The proposal of use of customers´ developing potential of language school
Authors:
Šeniglová, Katarína ; Mejdrech, Vlastimil (advisor) ; Jiřinová, Kateřina (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Diplomová práca sa zaoberá rozvojovým potenciálom zákazníkov konkrétnej jazykovej školy. Teoretická časť špecifikuje podnikanie a stratégie malých a stredných podnikov v Českej republike. Ďalej popisuje riadenie vzťahov so zákazníkmi, jeho vývoj a pojmy súvisiace s touto problematikou. Špeciálne rozoberá spokojnosť a lojalitu zákazníkov, analyzuje hodnotu zákazníkov pre podnik a na záver sú pridané ďalšie možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníkov. V praktickej časti je analyzovaná zákaznícka základňa jazykovej školy Tandem. Spracované sú dva druhy analýz. Jedna vychádza z interných zdrojov spoločnosti, a druhá je vypracovaná na základe spätnej väzby zákazníkov získanej z prieskumu ich spokojnosti. Z analýz vyplývajú nové návrhy pre lepšie využitie potenciálu súčasných a budúcich zákazníkov.Diplomová práce se zabývá rozvojovým potenciálem zákazníků konkrétní jazykové školy. Teoretická část specifikuje podnikání a strategie malých a středních podniků v České republice. Dále popisuje řízení vztahů se zákazníky, jeho vývoj a pojmy související s touto problematikou. Speciálně rozebírá spokojenost a loajalitu zákazníků, analyzuje hodnotu zákazníků pro podnik a na závěr jsou přidány další možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníků. V praktické části je analyzována zákaznická základna jazykové školy Tandem. Zpracované jsou dva druhy analýz. Jedna vychází z interních zdrojů společnosti, a druhá je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků získané z průzkumu jejich spokojenosti. Z analýz vyplývají nové návrhy pro lepší využití potenciálu současných a budoucích zákazníků.Diploma thesis deals with customers' developing potential of language school. The theoretical section specifies the business and strategy of small and medium-sized enterprises in the Czech Republic. It describes customer relationship management, its approaches and concepts related to this issue. Additionally it analyzes customer satisfaction and loyalty. It dedicates to customer value and finally adds other possible indicators of customers' developing potential. In the practical part there is analyzed customer base of the language school Tandem. There exist two types of analysis. One of them is based on the internal resources of the company and the other one is developed based on feedback received from the survey of customer satisfaction. The analysis suggests new ideas for better use of potential of existing and future customers.
Keywords:
analysis of revenues; CRM; customer satisfaction; customer segmentation; customer value; analýza tržeb; CRM; hodnota pro zákazníka; segmentace; spokojenost zákazníků
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35711