Název:
Návrh využitia rozvojového potenciálu zákazníkov jazykovej školy
Překlad názvu:
The proposal of use of customers´ developing potential of language school
Autoři:
Šeniglová, Katarína ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca sa zaoberá rozvojovým potenciálom zákazníkov konkrétnej jazykovej školy. Teoretická časť špecifikuje podnikanie a stratégie malých a stredných podnikov v Českej republike. Ďalej popisuje riadenie vzťahov so zákazníkmi, jeho vývoj a pojmy súvisiace s touto problematikou. Špeciálne rozoberá spokojnosť a lojalitu zákazníkov, analyzuje hodnotu zákazníkov pre podnik a na záver sú pridané ďalšie možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníkov. V praktickej časti je analyzovaná zákaznícka základňa jazykovej školy Tandem. Spracované sú dva druhy analýz. Jedna vychádza z interných zdrojov spoločnosti, a druhá je vypracovaná na základe spätnej väzby zákazníkov získanej z prieskumu ich spokojnosti. Z analýz vyplývajú nové návrhy pre lepšie využitie potenciálu súčasných a budúcich zákazníkov.Diplomová práce se zabývá rozvojovým potenciálem zákazníků konkrétní jazykové školy. Teoretická část specifikuje podnikání a strategie malých a středních podniků v České republice. Dále popisuje řízení vztahů se zákazníky, jeho vývoj a pojmy související s touto problematikou. Speciálně rozebírá spokojenost a loajalitu zákazníků, analyzuje hodnotu zákazníků pro podnik a na závěr jsou přidány další možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníků. V praktické části je analyzována zákaznická základna jazykové školy Tandem. Zpracované jsou dva druhy analýz. Jedna vychází z interních zdrojů společnosti, a druhá je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků získané z průzkumu jejich spokojenosti. Z analýz vyplývají nové návrhy pro lepší využití potenciálu současných a budoucích zákazníků.Diploma thesis deals with customers' developing potential of language school. The theoretical section specifies the business and strategy of small and medium-sized enterprises in the Czech Republic. It describes customer relationship management, its approaches and concepts related to this issue. Additionally it analyzes customer satisfaction and loyalty. It dedicates to customer value and finally adds other possible indicators of customers' developing potential. In the practical part there is analyzed customer base of the language school Tandem. There exist two types of analysis. One of them is based on the internal resources of the company and the other one is developed based on feedback received from the survey of customer satisfaction. The analysis suggests new ideas for better use of potential of existing and future customers.
Klíčová slova:
analýza tržeb; CRM; hodnota pro zákazníka; segmentace; spokojenost zákazníků; analysis of revenues; CRM; customer satisfaction; customer segmentation; customer value
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35711