Název:
Faktory účinnosti reklamního sloganu a jejich vnímání spotřebitelem
Překlad názvu:
The factors of effective of advertising slogan and their consumer perception
Autoři:
Marešová, Marcela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je, vedle teoretického objasnění potřebných pojmů, vymezení vlastností účinného reklamního sloganu a demonstrace jejich využití v praxi na konkrétních příkladech. Dalším cílem práce je pomocí provedeného dotazníkového šetření vyjasnit, jaké vlastnosti respondenti u sloganů oceňují a charakteristika eventuálních souvislosti mezi naplněním vymezených vlastností, známostí sloganu a hodnocením sloganu respondenty. Pro naplnění těchto cílů bylo využito syntézy, především v teoretické části, analýzy vybraných sloganů a provedeného dotazníkové šetření. Díky využití těchto metod práce dospěla k závěrům, které vlastnosti účinného sloganu bývají nejhojněji využívány a jaký vliv má toto využívání na znalost a hodnocení sloganů respondenty.The aim of this Bachelor Thesis is besides theoretical clarification of the necessary terms, defining characteristics of an effective advertising slogan and a demonstration of their use in practice with concrete examples too. Another aim of this work is using a questionnaire survey to clarify what characteristics of slogan respondents appreciate and determination of possible relation between the attainment of specified characteristics of slogan, knowledge of slogan and evaluation of slogan by respondents. To fulfil these objectives, the synthesis was used, especially in the theoretical part. The other methods used in the Thesis were the analysis of selected slogans and carried out questionnaire survey. Using these methods work came to conclusion which characteristics of efficiency slogan are most widely used and which of these characteristics have an effect on knowledge and evaluation of slogans by respondents.
Klíčová slova:
analýza; dotazníkové šetření; reklamní slogan; spotřebitel; vlastnosti sloganu; účinnost; advertising slogan; analysis; characteristics of slogan; consumer; efficiency; questionnaire survey
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35710