Název:
Management změn v obchodní společnosti
Překlad názvu:
Management of changes in a business company
Autoři:
Vaňkát, Erik ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Antušák, Emil (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na analýzu situace na trhu distribuce tištěných medií a určení potřeb změn ve středně velké obchodní společnosti. Tyto potřeby jsou dále rozvinuty v návrhu obecného projektu podle Kotterova modelu. Teoretická část analyzuje odbornou literaturu a je zaměřena zejména na teorii managementu změn a krizi ve vztahu ke změnám. Praktická část je zaměřena na popis současné situace na trhu distribuce tištěných medií a dále na vypracování obecných projektů změny.The thesis focuses on analysis of the distribution market situation of printed media and determines needs of changes in a medium-sized business company. These needs are later developed into a general proposal in accordance with Kotter's model. Theoretical part is aimed at change management and crisis in relation to changes. Practical part is aimed at description of nowadays situation at distribution market of printed media and suggestion of general projects of changes.
Klíčová slova:
distribuce; Management změn; model změny; proces změny; tištěná media; změna; change; changing process; distribution; Management of changes; models of changes; printed media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35665