Original title:
Analýza komunikační strategie společnosti Sapeli a.s.
Translated title:
Communication strategy of SAPELI a.s.
Authors:
Kadlec, Jan ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je zanalyzovat komunikační strategii společnosti SAPELI a.s v posledních třech letech a na základě zhodnocení a porovnání s teoretickými přístupy navrhnou možná zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.The aim of this thesis is to analyze the communication strategy SAPELI a.s. in the last three years and based on the evaluation and comparison with theoretical approaches, to suggest possible improvements in the future. The thesis is divided into theoretical and practical parts.
Keywords:
communication strategy; marketing communication; marketing plan; Komunikační strategie; Marketingová komunikace; Marketingové plánování
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35646