Název: Význam CSR v přímém prodeji
Překlad názvu: The importance of CSR in direct selling
Autoři: Zoulová, Sabina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: asociace; distributor; domácí násilí; etika; filantropie; kosmetika; pyramida; přímý prodej; rakovina prsu; společenská odpovědnost firem; síťový marketing; udržitelnost; ženy; životní prostředí; association; breast cancer; Corporate Social Responsibility; cosmetics; direct selling; distributor; domestic violence; environment; ethics; multilevel marketing; philanthropy; pyramid; sustainability; women

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35621

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162320


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet