Název: Marketingová strategie firmy Ryor
Překlad názvu: Marketing strategy of Ryor
Autoři: Nejmanová, Kristýna ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; Ryor; communication mix; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; Ryor

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35458

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162157


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet