Original title:
Marketing v sociálních sítích
Translated title:
Marketing in social networks
Authors:
Vlková, Lenka ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Kačírková, Eliška (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato závěrečná práce se obsahově člení na tři části. První část je teoretická a je věnována všeobecným informacím o sociálních sítích - jejich vznik, vývoj a současná podoba. Druhá teoretická část se zaměřuje na konkrétní příklad sociální sítě - Facebook a jeho možnosti marketingového využití. Poslední třetí část je částí praktickou, ilustruje informace z teorie skutečnými kampaněmi z praxe.This thesis is divided into three content sections. The first part is devoted to theoretical and general information about social networks - their origin, development and current form. The second theoretical part focuses on a specific example of social networks - Facebook and its potential marketing use. The last third part is the practical part which illustrates the information from the theory by real campaigns in practice.
Keywords:
Facebook; marketing; social networks; Facebook; marketing; sociální sítě
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35444