Original title:
Marketingová komunikácia firmy LAUFEN
Translated title:
Marketing communication of LAUFEN
Authors:
Zajacová, Barbora ; Gullová, Soňa (advisor) ; Zamykalová, Miroslava (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie švajčiarskej pobočky firmy LAUFEN v Českej republike pri zavedení novej produktovej rady TIGO na trh. Cieľom práce je zhodnotiť súčasnú stratégiu, navrhnúť praktické riešenia do budúcna. Teoretická časť práce je zameraná na základné pojmy z oblasti marketingu a tvorby komunikačnej stratégie s využitím všeobecne známych nástrojov a metodík. V praktickej časti je predstavená analyzovaná firma s jej produktovým portfóliom. V práci je zhodnotené súčasné využitie komunikačnej stratégie. V závere sú na základe vyhodnotených dát navrhnuté odporučenia a zmeny.Bakalářská práce se zabýva analýzou marketingové komunikace švýčarské pobočky firmy LAUFEN v České republice při zavedení nové produktové řady TIGO na trh. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout praktická řešení do budoucna. Teoretická část práce je zaměřená na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby komunikační strategie s využitím obecně známych nástrojú a metodik. V praktické části je představená analyzovaná firma s jejím produktovým portfóliem. V práci je zhodnocené současné využití komunikační strategie. V závěru jsou na základe vyhodnocených dat navržené doporučení a změny.The bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the swiss company LAUFEN and its office in Czech republic and launching new line of products TIGO to the market. The aim is to assess the current strategy and to propose the practical recommendations for the future. The theoretical part of the thesis is focused on the basic concepts of marketing and communication strategy and its well-known tools and methods. In the practical part company is presented and analyzed. The thesis is based on the evaluation of the current use and application of communication strategy. In conclusion, on the basis of evaluated data, are made corresponding recommendations and possible changes.
Keywords:
advertising; communication mix; LAUFEN; Marketing communication; SWOT analysis; TIGO; firma LAUFEN; komunikační mix; Marketingová komunikace; reklama; SWOT analýza; TIGO
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35430