Název: Marketingová strategie Travel service na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Překlad názvu: Marketing strategy of Travel Service in domestic and abroad market, comparing to other competitors
Autoři: Kolářová, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čerňáková, Andrea (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Nástroje marketingového mixu; SWOT analýza; Marketing; Marketing mix instruments; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35372

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162071


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet