Název:
Postavení České republiky v mezinárodním obchodě piv
Překlad názvu:
Position of the Czech Republic in the international trade with beer
Autoři:
Volný, Jan ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Chrt, Robert (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je charakterizovat český a celosvětový trhu s pivem, čehož je dosaženo analýzou obou trhů a popsáním zahraničního obchodu České republiky s pivem. Práce se skládá ze tří na sebe navazujících kapitol. V první kapitole je rozebrán celosvětový trh s pivem. Kapitola druhá pojednává již o trhu českém a zaměřuje se na analýzu ukazatelů rozebíraných v předešlé části práce, což umožňuje komparaci českého pivního trhu s celosvětovým trhem. Poslední kapitola se pak věnuje zahraničnímu obchodu České republiky s pivem. Větší část kapitoly zabírá rozbor exportu a zbytek je věnován importu piva do České republiky.The aim of this bachelor thesis is to define the Czech and world beer market. That is achieved by analyzing both of these markets and describing foreign trade of the Czech Republic with beer. This thesis consists of three connected chapters. The global beer market is analyzed in the first chapter. The second chapter deals with the Czech beer market and focuses on the analysis of the indicators which were examined in the previous chapter. This allows comparing the Czech market with the world market. The last chapter examines the foreign trade of the Czech Republic with beer. The extensive part of the chapter is composed of the export analysis and the remaining part is dedicated to the import of beer to the Czech Republic.
Klíčová slova:
pivo; produkce piva; zahraniční obchod; beer; international trade; production of beer
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35354