Název: Image a identita značky Mercedes-Benz
Překlad názvu: Brand image and identity of Mercedes-Benz
Autoři: Václavík, Lukáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: identita značky; image značky; Mercedes-Benz; brand identity; brand image; Mercedes-Benz

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35345

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162044


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet