Název:
Marketingová analýza úspěšnosti projektu ZaNázory.cz
Překlad názvu:
Marketing analysis of the ZaNázory.cz project
Autoři:
Pohan, Lukáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá projektem ZaNázory.cz a analyzuje jak jeho jednotlivé prvky, tak také jeho úspěch a cílovou skupinu. Analýza prvků projektu vychází ze zkušeností při procesu přípravy a tvorby tohoto projektu. Dále se práce zabývá zhodnocením úspěšnosti projektu v současnosti a jeho výhledem do budoucna a porovnává očekávanou cílovou skupinu projektu s realitou.The bachelor thesis analyses the ZaNázory.cz project, its various parts and its success as well as its target audience. The analysis of the project is based on experience from the making of this project. Other field of interest of this thesis is to evaluate the success of this project in present and its future forecasts and compares the estimated target audience with real target audience at present.
Klíčová slova:
Cílová skupina; Projekt ZaNázory.cz; Vizuál; Webová stránka; Target audience; Visual; Web page; ZaNázory.cz
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35321