Název:
Vstup firmy Tilak a.s. na zahraniční trhy
Překlad názvu:
Company Tilak, a.s. and its entry to the foreign markets
Autoři:
Kamlerová, Karolína ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o české firmě Tilak, a.s. Hlavním tématem práce je nedávný vstup společnosti na japonský trh. Na začátku je popsán vznik společnosti, hlavní předmět jejího podnikání a průběh výroby. Druhá kapitola je věnována módě v Japonsku, jejímu historickému vývoji a specifickému významu dnešního odívání. Dále je popsán proces navázání kontaktů s japonskými partnery a dosavadní průběh spolupráce. V závěru práce je vysvětlena marketingová strategie personalizace, která by měla sloužit jako prostředek pro získání nových zákazníků.The bachelor thesis deals with Czech company Tilak, a.s. The main theme is the company's recent entry to the Japanese market. At the beginning there is described the origin of the company, the main object of its business and the production process. The second chapter is devoted to fashion in Japan, its historical development and the specific meaning of today's clothing. Afterwards there is described the process of establishing contacts with Japanese partners and the progress of cooperation. In the end there is described personalization as a marketing strategy which should serve the company for attracting new customers.
Klíčová slova:
Japonsko; Móda; Outdoor; Fashion; Japan; Outdoor
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35310