Název: Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Překlad názvu: The effectiveness of event marketing and communications of the Red Bull company
Autoři: Skandraniova, Miriam ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kostroun, Kryštof (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: energetickýn nápoj; event marketing; marketingová strategie; marketingový výzkum; povědomí o značce; spotřebitel; značka; brand; brand awareness; consumer; energy drink; event marketing; marketing research; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35280

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161979


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet