Název: Vliv kulturních odlišností a specifik na marketingovou strategii firmy McDonald's - srovnání ČR a USA
Překlad názvu: The Influence of Cultural Differences and Specifics on the Marketing Strategy of McDonald's - Comparison of the Czech Republic and the USA
Autoři: Plesníková, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Neuwirthová, Magda (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hofstedeho kulturní dimenze; marketingová strategie; McDonald's; Spojené státy americké; Česká republika; CZ; Hofstede's cultural dimensions; marketing strategy; McDonald's; USA

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161960


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet