Název:
Podnikatelský plán
Překlad názvu:
Business Plan
Autoři:
Kučerová, Alena ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce zpracovává podnikatelský plán pro nově začínající podnik, jehož podnikatelskou činností je pořádání kurzů pohybových aktivit, tedy cvičení a zároveň provoz restaurace v duchu zdravého životního stylu. Práce zahrnuje 5 základních částí - úvod, teoreticko-metodologická východiska, popis analyzované společnosti, prakticko-aplikační část a závěr. Náplní teoretické části je zejména úvodní vymezení podnikání a jeho forem, osoby podnikatele, podniku, plánovacích aktivit a zejména obsahu podnikatelského plánu, který bude stěžejní pro praktickou část. Aplikační část již rozebírá konkrétní podnik, počínaje aktivitami před začátkem podnikání, dále provádí analýzu trhu, marketingovou analýzu a zakončuje finančním plánem. Diplomová práce má sloužit jako podklad pro podnikatelku, která v blízké době hodlá toto podnikání realizovat.This thesis deals with creating a business plan for starting a new company whose business is to organize courses of physical activities, exercise and simultaneously to operate restaurant in the spirit of a healthy lifestyle. The thesis includes 5 basic sections - introduction, theoretical and methodological issues, a description of the analyzed company, practical-application part and conclusion. The theorethical part defines especially entrepreneurship and its forms, the person of entrepreneur, business planning activities and in particular the content of the business plan which will be crucial for the practical part. Application part analyzes a particular company, to begin with activities before starting business, continues with market research, marketing analysis and concludes with financial plan. This thesis is intended to serve as a basis for business woman who shortly intends to implement this business.
Klíčová slova:
analýza trhu; finanční plán; marketingový plán; plánování; podnik; podnikatel; podnikatelský plán; podnikání; business plan; company; entrepreneur; entrepreneurship; financial plan; market research; marketing analysis; planning activities
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35155