Original title: Vývoj reklamního trhu v ČR
Translated title: Development Of Advertising Market In Czech Republic
Authors: Pavel, Lukáš ; Průša, Přemysl (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce "Vývoj reklamního trhu v ČR" pojednává o historickém vývoji fenoménu zvaného reklama od dob jeho počátků ve starověku, přes antiku, středověk až po současnost. Kromě stručného celosvětového vývoje je v ní podrobněji popsán především vývoj na našem území. Rovněž se tato práce zabýva významem agenturní propagační činnosti a legislativním pozadím reklamy.
Keywords: historie; marketing; reklama; vývoj; ČR

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1864

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161745


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-11-26, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share