Original title: Strategie rozvoje malé střední firmy (konkrétní případ)
Authors: Ouředníčková, Veronika ; Filipová, Alena (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato práce obsahuje popis a strategii rozvoje malého středního podniku specializujícího se v oblasti maloobchodu a velkoobchodu (v oblasti stavebnictví). Práce je zaměřena na strategii působení na zákazníka, alaýzu trhu, vnitřní a vnější design prodejní sítě a podniku jako celku.
Keywords: design; strategie podniku; vnitřní a vnější analýza

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1853

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161744


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-11-26, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share