Název: Strategie rozvoje malé střední firmy (konkrétní případ)
Autoři: Ouředníčková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce obsahuje popis a strategii rozvoje malého středního podniku specializujícího se v oblasti maloobchodu a velkoobchodu (v oblasti stavebnictví). Práce je zaměřena na strategii působení na zákazníka, alaýzu trhu, vnitřní a vnější design prodejní sítě a podniku jako celku.
Klíčová slova: design; strategie podniku; vnitřní a vnější analýza

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1853

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161744


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet