Original title: Teorie zavádění nových produktů na trh
Authors: Mališ, Daniel ; Filipová, Alena (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem mé práce je formální teoretické vymezení jednotlivých pojmů a definic a vytvoření uceleného schématického přehledu jeho jednotlivých částí. Tyto části se budu snažit koncipovat, co možná nejpřehledněji, neboť bych zde rád poskytl budoucímu čtenáři snadno srozumitelný materiál, který mu bude moci posloužit i jako praktický průvodce touto problematikou. Výše uvedené přehlednosti se budu snažit docílit celkovou koncepcí, která bude mít základ v logické posloupnosti vzájemně navazujících kroků, jejíchž uplatnění napomáhá podnikatelskému subjektu k řešení problematiky teorie zavádění nových produktů na trh, související zejména s teorií marketingu zaměřenou na oblast retailingu. Ona logická posloupnost bude také spočívat v tom, že se vždy nejprve budu zabývat pojmy obecnějšího a širšího charakteru, které následně doplním o podrobnější a detailnější prvky přesněji popisující jednotlivé části daného tématu. Jako základ k vytváření tohoto teoretického rámce mi posloužila literatura především z oblasti retail managementu neboli obchodního podnikání, marketingu a managementu , jejichž jednotlivé části bych zde rád detailněji rozpracoval a jak sem již zmínil, v co možná nejpřehlednější a nejsrozumitelnější formě seznámil budoucího čtenáře s jejich bližším popisem a vysvětlením.
Keywords: kontrola; Marketing; marketingový mix; plánování; programy; strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/838

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161727


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-11-26, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share