Original title: Posouzení strategie firmy Tesco na českém trhu
Authors: Růžičková, Kateřina ; Filipová, Alena (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá posouzením strategie firmy Tesco na českém trhu, historií, filosofií a komunikací této obchodní společnosti. Zkoumala jsem její komunikaci se zákazníky, jaké služby jim může poskytnout, na jaké prvořadé cíle se tato společnost zaměřuje. Součástí práce je dotazník, který jsem provedla v obchodní jednotce na Zličíně a jehož cílem je poskytnutí odpovědi na spokojenost zákazníků s tímto obchodním řetězcem.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/698

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161720


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-11-26, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share