Název: Posouzení strategie firmy Tesco na českém trhu
Autoři: Růžičková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá posouzením strategie firmy Tesco na českém trhu, historií, filosofií a komunikací této obchodní společnosti. Zkoumala jsem její komunikaci se zákazníky, jaké služby jim může poskytnout, na jaké prvořadé cíle se tato společnost zaměřuje. Součástí práce je dotazník, který jsem provedla v obchodní jednotce na Zličíně a jehož cílem je poskytnutí odpovědi na spokojenost zákazníků s tímto obchodním řetězcem.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/698

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161720


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet