Název:
Posouzení strategie firmy Tesco na českém trhu
Autoři:
Růžičková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá posouzením strategie firmy Tesco na českém trhu, historií, filosofií a komunikací této obchodní společnosti. Zkoumala jsem její komunikaci se zákazníky, jaké služby jim může poskytnout, na jaké prvořadé cíle se tato společnost zaměřuje. Součástí práce je dotazník, který jsem provedla v obchodní jednotce na Zličíně a jehož cílem je poskytnutí odpovědi na spokojenost zákazníků s tímto obchodním řetězcem.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/698