Název: Lobbing a jeho uplatnění v rámci komerčních komunikací
Autoři: Hachlinec, Miroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práca Lobing a jeho uplatnenie v rámci komerčných komunikácií si kladie za cieľ analyzovať postavenie a vnímanie lobingu vo svete širokou aj odbornou verejnosťou. Práca je rozdelená na osem častí. Skladá sa z teoretickej časti doplnenej o analytické prvky a praktickej časti nasledovanej prípadovými štúdiami k danej problematike. Prvé kapitoly upresňujú odborové začlenenie lobingu do marketingových komunikácií a public relations. Ďalšia časť práce je venovaná špecifikám lobingu v Spojených štátoch a v Európskej únii. Nasledujú state venované pripravovanému zákonu o lobingu na Slovensku a prieskumu verejnej mienky v Českej republike. Posledné časti popisujú, ako sa lobing využíva v praxi. Praktickú časť dopĺňajú prípadové štúdie.
Klíčová slova: historie lobbingu; lobbing; lobbování v EU; lobbování v USA; lobby; nátlaková skupina; public affairs; public relations; zákon o lobbingu

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/517

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161710


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet