Original title:
Marketing hotelu Best Western Kampa
Translated title:
Marketing of the hotel Best Western Kampa
Authors:
Bubla, Ladislav ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V teoretické části bakalářské práce je popsán především význam SWOT analýzy a nástroje marketingového mixu hotelového zařízení. Praktická část se zabývá hodnocením vývoje ubytovacích zařízení v Praze se zaměřením na konkurenci hotelu Best Western Kampa a jeho SWOT analýzu. V části zabývající se marketingovým a komunikačním mixem jsou popsány nástroje, které hotel využívá ke své komunikaci s potencionálními zákazníky.The bachelor thesis deals with the development of tourist's accommodation in Prague with the focus on the competition of the hotel Best Western Kampa. The thesis also analyses currently used components of the marketing mix of selected hotel and proceeds its SWOT-analyse. On the basis of synthesis of ascertained information it suggests the conceivable recommendations.
Keywords:
hotel; marketing; marketing communication; hotel; marketing; marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20186