Original title:
Srovnání vybraných webových stránek v oblasti služeb cestovního ruchu v Evropě
Translated title:
Comparison of selected websites in the sphere of Europe tourism
Authors:
Pálek, David ; Toman, Prokop (advisor) ; Peterka, Václav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavní cílem práce je vytvořit metodiku pro porovnání vybraných turistických webových stránek. Na vytvořenou metodiku budou aplikovány vybrané turistické webové stránky. V úvodu bude vysvětlen turistický ruch jako pojem, jeho krátká historie a chování lidí. Druhá část úvodu je věnována internetovým stránkám, kde je rozebrán jejich jejich vývoj, funkce a technologie. Před vytvořením a aplikováním metodiky pro porovnání stránek jsou vypsány kritéria výběru měst. Budou vybrána tři města evropy. Z těchto tří měst vyjde z metodiky jeden vítěz. V závěru kapitoly o metodice bude vyhodnocení srovnávaných webových stránek. Další část práce se věnuje uživatelskému testu, kde bude vytvořena anketa, která zobrazí chování uživatelů na stránkách a kvalitu jednotlivých stránek. Dále budou porovnány výsledky ankety a metodiky. V poslední části je uvedeno jak optimálně navrhovat webové stránky aby v nich nebyl uživatel ztracen a aby si je oblíbil a s postupem času se na ně vracel. Práce obsahuje závěrečné hodnocení celého průběhu a v předposlední kapitole hodnocení webových stránek, které byly srovnávány.The main goal of this work is to create metodics which will compare choosen tourist websites. Firstly, I will choose 3 big tourist cities of Europe. I will make a lot of views on websites and each websites will recieves points depends on quality. In the end of metodics, the one websites will be the winner. The second part of this work is user ability test which will give participants qestions to find something on choosen website. I will compare the results of this test and make a conclusion which websites are best. After that I will compare results from metodics and the results from user ability test. In the end of this work I will highlight the main things which every tourist websites of big Europe city should have.
Keywords:
europe; Metodics; participants; tourist website; user ability test; anketa; metodika; Metodika; optimální návrh stránek; turistická webová stránka; turistický ruch; uživatelský test
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20182