Název:
Srovnání vybraných webových stránek v oblasti služeb cestovního ruchu v Evropě
Překlad názvu:
Comparison of selected websites in the sphere of Europe tourism
Autoři:
Pálek, David ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Peterka, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavní cílem práce je vytvořit metodiku pro porovnání vybraných turistických webových stránek. Na vytvořenou metodiku budou aplikovány vybrané turistické webové stránky. V úvodu bude vysvětlen turistický ruch jako pojem, jeho krátká historie a chování lidí. Druhá část úvodu je věnována internetovým stránkám, kde je rozebrán jejich jejich vývoj, funkce a technologie. Před vytvořením a aplikováním metodiky pro porovnání stránek jsou vypsány kritéria výběru měst. Budou vybrána tři města evropy. Z těchto tří měst vyjde z metodiky jeden vítěz. V závěru kapitoly o metodice bude vyhodnocení srovnávaných webových stránek. Další část práce se věnuje uživatelskému testu, kde bude vytvořena anketa, která zobrazí chování uživatelů na stránkách a kvalitu jednotlivých stránek. Dále budou porovnány výsledky ankety a metodiky. V poslední části je uvedeno jak optimálně navrhovat webové stránky aby v nich nebyl uživatel ztracen a aby si je oblíbil a s postupem času se na ně vracel. Práce obsahuje závěrečné hodnocení celého průběhu a v předposlední kapitole hodnocení webových stránek, které byly srovnávány.The main goal of this work is to create metodics which will compare choosen tourist websites. Firstly, I will choose 3 big tourist cities of Europe. I will make a lot of views on websites and each websites will recieves points depends on quality. In the end of metodics, the one websites will be the winner. The second part of this work is user ability test which will give participants qestions to find something on choosen website. I will compare the results of this test and make a conclusion which websites are best. After that I will compare results from metodics and the results from user ability test. In the end of this work I will highlight the main things which every tourist websites of big Europe city should have.
Klíčová slova:
anketa; metodika; Metodika; optimální návrh stránek; turistická webová stránka; turistický ruch; uživatelský test; europe; Metodics; participants; tourist website; user ability test
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20182