Název:
Nové trendy v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
New trends in marketing communication
Autoři:
Nguyen, Thuy Linh ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V současném konkurenčním prostředí je těžké získat zákazníka na svou stranu, neboť jeho potřeby a přání jsou stále náročnější. To jsou podněty vedoucí k efektivnějšímu využití tradičních a nových komunikačních médií k navázání kontaktů se zákazníky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat některé současné trendy v oblasti marketingové komunikace, dále se zamyslet nad tím, na jakých základech jsou postaveny, proč se začaly rozvíjet a jaké jsou jejich výhody a nevýhody. Podrobnější analýza bude věnována mobilnímu marketingu, který je jedním z nových, dynamicky se rozvíjejících marketingových trendů a stále získává na své popularitě.In today's business environment of sharp competition it is very difficult to gain favour of customers, as their needs are more difficult to satisfy as time progresses. This situation creates incentives for more efficient use of traditional as well as new communication media for establishing contacts with customers. The aim of this thesis is to analyze some of the current trends in area of marketing communication, elaborate on the grounds these trends are based upon, the reasons for their development and their weaknesses and strengths. A more detailed analysis will be dedicated to mobile marketing, which is one of the new, dynamically developing trends that has recently been showing increased popularity.
Klíčová slova:
direct marketing; internet; marketingová komunikace; mobilní marketing; nové trendy; virální marketing; direct marketing; internet; marketing communication; mobile marketing; new trends; viral marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20103