Název: Politický marketing vybraného segmentu
Překlad názvu: Political Marketing of choosen segment
Autoři: Procházková, Barbora ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Cabrnoch, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza volebních programů; Lokální politický marketing; Marketing; Promotion - mix; Analysis of election programs; Local political marketing; Marketing; Promotion - mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20078

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16048


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet