Název:
Strategie firmy při vstupu na zahraniční trhy
Překlad názvu:
International Markets Entry Strategy
Autoři:
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce shrnuje teoretické poznatky v oblasti expanze firem na zahraniční trhy. Popisuje proces strategického řízení i jednotlivé formy vstupu na zahraniční trhy. Druhá část nabízí seznámení se strategií firmy ČEZ. Jednotlivé kapitoly postupně analyzují dosavadní činnost této společnosti na domácím i zahraničním trhu. Třetí cást je věnována analýze jednoho konkrétního obchodního případu, a sice Turecku.The thesis comprises of three principal parts. The first part summarizes theoretical backround in the field of international markets expansion. It describes strategic management process as well as individual forms of international martets entry. The second part analyzes ČEZ Group strategy. The individual chapters assess recent activities of the company in domestic and international markets. The third part is dedicated to the analysis of a concrete business case, i.e. Turkey.
Klíčová slova:
expanze firem na zahraniční trhy; proces strategického řízení; volba strategie vstupu; výběr cílového trhu; entry strategy selection; international markets expansion; stategic management process; target market selection
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20002