Original title:
Multilevel- marketing v České republice
Translated title:
Multi-level Marketing in the Czech Republic
Authors:
Prudičová, Petra ; Král, Petr (advisor) ; Tyl, Ondřej (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá rozborem a zhodnocením fungování multi-level marketingu v České republice. Vysvětluje jeho myšlenku a principy, přičemž teoretické poznatky aplikuje na konkrétní společnost, která se multi-level marketigem zabývá. Cílem je předstvait čtenářům tento systém nezaujatým způsobem a zhodnotit jeho fungování v praxi.Graduation Theses concerns an analysis and evaluation, of how a multi-level marketing, functions in the Czech Republic. Explaining its ideals and principals, while it theoretically applies on a specific company, which is involved with multi-level marketing. The target is to introduce such system in an objective way and evaluate it in practice.
Keywords:
ethics of direct selling; multi-level marketing; psychology of direct selling; ZFP akademie; etika přímého prodeje; multi-level marketing; psychologie přímého prodeje; ZFP akademie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20001