Název: Uvedení značky FTB.cz na trh prostřednictvím sociální sítě Facebook
Překlad názvu: Market launch of the brand FTB.cz through social network Facebook
Autoři: Hradil, Radek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Laurin, Ivo (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Social media; Značka; Brand; Facebook; Social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19964

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15934


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet