Název:
Firemní kultura mezinárodních společností v českém kulturním prostředí
Překlad názvu:
Corporate culture of international companies in Czech cultural background
Autoři:
Golasíková, Martina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Frey, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce je vysvětlení pojmu firemní kultura. V teoretické části se zaměřuji na kulturu obecně a různé aspekty firemní kultury. V praktické části je pak popsána firemní kultura nejmenované americké společnosti a švýcarské společnosti Nestlé a čtenář zde nalezne i srovnání firemních kultur obou společností.Purpose of my thesis is explication of notion corporate culture. Theoretical part is focused on culture in general and on various aspects of corporate culture. Practical part is concentred on corporate culture of unnamed American company and Swiss company Nestle and reader can find there also comparison of corporate culture of both companies.
Klíčová slova:
Firemní kultura; Kultura; Kulturní dimenze; corporate culture; cultural dimensions; culture
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19948