Název:
Význam corporate designu pro firemní komunikaci
Překlad názvu:
Role of corporate design in corporate communication
Autoři:
Růna, David ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na oblast corporate identity, s důrazem na corporate design. Jsou v ní popsány funkce jednotlivých složek systému corporate identity jejich vztahy a cíle. Podrobněji se práce věnuje tématu corporate design. V praktické části je uveden příklad projektu redesignu společnosti a na toto téma je také proveden výzkum.Thesis is focused on corporate identity with accent on corporate design. It describes roles and relationships among particular components of CI. More detailed is aimed at corporate design. Practical part of thesis describes redesign process and presents results of research on this theme.
Klíčová slova:
corporate design; corporate identity; corporate image; logo; marketingová komunikace; značka; brand; corporate design; corporate identity; corporate image; logo; trade mark
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19933