Název:
Strategie šíření značky
Překlad názvu:
Strategy of the Propagation of a Trademark
Autoři:
Bláha, Karel ; Hesková, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je shrnout a rozvinout současné teoretické poznatky v oblasti značky a jejího šíření. Tyto teoretické poznatky verifikovat na realitě brand managementu vybrané značky Fischer na českém trhu. Analyzovat současný stav šíření značky Fischer, vyjádřit její marketingovou hodnotu a navrhnout případná zlepšení. Výsledkem analýzy jsou pak konkrétní doporučení pro značku. Cílem ohodnocení značky je také nalézt své místo na trhu.The aim of this work is to summarize and develop the current theoretical knowledge of the brand and its dissemination. These findings verify the theoretical reality of brand management of selected brands Fischer on the Czech market. Analyze the current state of the spread of the brand Fischer, to express its marketing value and suggest possible improvements. Result of the analysis are then specific recommendations for the brand. Objective evaluation of the brand is also found their place in the market.
Klíčová slova:
brand; hodnota značky; šíření značky; brand; brand valeu; propagation brand
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19873