Original title:
Analýza marketingového mixu podniku Madeta a.s.
Translated title:
Marketing mix analysis of MADETA company
Authors:
Fuková, Iveta ; Horová, Olga (advisor) ; Teplý, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Primárním cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingového mixu společnosti MADETA a.s." je analýza a deskripce marketingového mixu této společnosti, se zaměřením na produktovou řadu Lipánek. Sekundárním cílem je ověření skutečnosti, že vhodně zvolený marketingový mix značně ovlivňuje předem nadefinované cíle každé firmy.Primary aim of diploma paper "marketing mix analysis of MADETA company" is an analysis and description of marketing mix of MADETA company targeting to LIPANEK product range. Secondary aim is confirmation of theory that appropriately chosen marketing mix can positively affect targets of every business company.
Keywords:
analysis; description; marketing mix; analýza; deskripce; marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/19775