Název:
Analýza konkurenční pozice na trhu manažerského vzdělávání
Překlad názvu:
Competitive position analysis in the market with managerial education
Autoři:
Plíšková, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice školy, která poskytuje na českém trhu manažerské vzdělávání formou programu Masters of Business Administration (MBA). Pomocí metody zvané poziční mapa hodnotí postavení školy vůči jejím konkurentům. Součástí práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí, která má za cíl odhalit nedostatky a slabá místa programu, na které by se management školy měl zaměřit. Součástí práce jsou návrhy na eliminaci slabých míst v programu. Práce může také sloužit případným zájemcům o studium MBA jako přehledný seznam škol, které tento typ vzdělání na českém trhu nabízí.The final thesis deals with competitive position of an educational institution, which provides Masters of Business Administration programs on the Czech market with managerial education. Using the methodology of positional maps it evaluates the power of the school towards its competitors. The thesis includes an analysis of internal and external environment which provides us with major strengths and weaknesses of our institution. It also sets the fields management of the school should concentrate on. The thesis can also serve for MBA potential customers as a list of institutions which provide this type of education in the Czech Republic.
Klíčová slova:
manažerské vzdělávání; marketing školy; MBA; poziční mapa; managerial education; MBA; positional maps; school marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19757