Název:
Aktuální problémy marketingové komunikace
Překlad názvu:
Current problems of marketing communication in Russia
Autoři:
Kalitukha, Laura ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Valenčík, Radim (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je analýzou marketingového komunikačního v Rusku. Jejím hlavním cílem je deskripce a analýza nástrojů marketingové komunikace v Rusku.The thesis is an analysis of the marketing communications mix in Russia. Its main objective is to describe and analyse tools of marketing communications in Russia.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; Rusko; marketing; marketing communication; Russia
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19735