Original title: MODEL ZAVÁDĚNÍ A ŠÍŘENÍ REGIONÁLNÍ ZNAČKY
Translated title: Model of regional brand introducing and spreading
Authors: PAVEZOVÁ, Iveta
Document type: Doctoral theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: decision support system; model of regional brand introduction; regional brand; the South Bohemian regional brands; jihočeské regionální značky; model zavádění regionálních značek; regionální značky; systém pro podporu rozhodování
Citation: PAVEZOVÁ, Iveta. MODEL ZAVÁDĚNÍ A ŠÍŘENÍ REGIONÁLNÍ ZNAČKY. České Budějovice, 2013. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/18324

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156661


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2013-10-10, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share