Název:
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Překlad názvu:
Marketing communication of the destination Krkonoše Mountains
Autoři:
VLÁŠKOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. Obsahem druhé části je představení Krkonoš, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj, správní členění a analýzy potenciálu rozvoje cestovního ruchu v Krkonoších. Dále se tato část zabývá současnými nástroji marketingové komunikace Krkonoš a činností "Krkonoše-svazek města obcí" jejími projekty a způsobu financování. Součástí druhé části jsou výsledky vlastního šetření. V rámci třetí části je nastíněn produkt s názvem ?Labe (Elbe)?, s možností rozšířit marketingovou komunikaci v rámci zahraničního trhu cestovního ruchu. Čtvrtá část je věnována závěru, kde shrnuji provedené analýzy, případové studie a zhodnocení zjištěných poznatků v celé práci.The aim is to analyze all communication activities destination Mountains . The first part is devoted to marketing communications, marketing mix, destination and its typology. Provides an overview of communication tools and their basic characteristics. The second part of the presentation of the destinations Krkonoše Mountains , their geographical location , natural conditions, historical development, administrative breakdown and analysis of the potential for development of tourism in the mountains. Furthermore, this section discusses current marketing communication tools and activities Krkonoše " Krkonoše of municipal -bond" its projects and financing . The second part of the results of its own investigation. In the third part outlines the product called " Labe (Elbe ) " , with the possibility to expand marketing communications within the international tourism market. The fourth section is devoted to the end, where I summarize the analysis , case studies and evaluation findings throughout the work
Klíčová slova:
destinace; Krkonoše; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; destinations; Krkonoše; marketing; marketing communications; marketing mix Citace: VLÁŠKOVÁ, Lenka. Marketingová komunikace destinace Krkonoše. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28596