Název:
Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě
Překlad názvu:
Consumers´ perceptions of corporate social responsibility activities in retail sector
Autoři:
PLEŠINGEROVÁ, Jana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. Teoretická část práce zahrnuje problematiku CSR od historie pojmu, jeho uplatňování ve firemní strategii, až po nástin zahraničních výzkumů. Praktická část je zaměřena na to, jak spotřebitelé vnímají jednotlivé aktivity CSR a zda CSR nějakým způsobem ovlivňuje jejich nákupní chování. Diplomová práce nabízí čtenáři možnost získat nadhled v oblasti společenské odpovědnosti firem a zjistit, jak je CSR u nás vnímána samotnými spotřebiteli, což může být přínosem také pro firmy. Výsledky výzkumu napoví současný stav CSR v České republice.Main aim of this diploma thesis is to analyse consumers´ perceptions of corporate social responsibility activities in retail sector. The thesis is dividend into several chapters which include both theoretical and practical part. The theoretical part describe basic explanation, evaluation and implementation of CSR. The practical part includes consumer oriented research as well as some ideas concerning suggestions for consumers and companies.
Klíčová slova:
společenská odpovědnost firem; spotřebitel; výsledky; výzkum; consumer; corporate social responsibility; research; results Citace: PLEŠINGEROVÁ, Jana. Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28571