Název:
Všeobecné zásady reklamní praxe a ochrana spotřebitele
Překlad názvu:
General principles of advertising practices and consumer protection
Autoři:
Slánská, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šedivá, Kristina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce poskytuje přehled v oblasti právní a etické regulace reklamy, vymezuje základní pojmy z oblasti reklamy, shrnuje funkce a cíle reklamy a charakterizuje různé formy reklamy podle použitého komunikačního média. Prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje a analyzuje všeobecné postoje k reklamě i konkrétní názory na eticky problematické reklamy.Diploma thesis provides an overview of legal and ethical regulation of advertising, defines the basic concepts in advertising, summarizes the functions and objectives of advertising and characterized various forms of advertising by the communication media. Through the questionnaire survey detects and analyzes the general attitudes towards advertising as specific views on ethically problematic advertisements.
Klíčová slova:
etická regulace reklamy; právní regulace reklamy; Rada pro reklamu; reklama; advertising; ethical regulation of advertising; legal regulation of advertising; The Council for advertising
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19599