Název: Použití sémantického diferenciálu při hodnocení výuky na ZŠ
Překlad názvu: Using of Semantic Differential for Euducation Assessment at Basic School
Autoři: ŠERÝ, Michal
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CLIL; matematika; OCTAVE; počítač; programování; shluková analýza; sémantický diferenciál; Visual Basic; CLIL; cluster analysis; computer; mathematics; OCTAVE; programming; semantic differential; Visual Basic
Citace: ŠERÝ, Michal. Použití sémantického diferenciálu při hodnocení výuky na ZŠ. České Budějovice, 2013. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35291

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-155624


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2013-07-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet