Název:
Praktické poznávání přírody ve výuce na základních školách
Překlad názvu:
Practical Cognition of Nature in Teaching in primary school
Autoři:
TVAROHOVÁ, Eliška Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce zjišťuje, do jaké míry je začleněno praktické poznávání přírody do výuky přírodopisu na základních školách a na nižším stupni víceletých gymnázií. V závislosti na individualitě jednotlivých škol lze konstatovat, že praktické činnosti probíhají na všech zkoumaných školách v odlišné míře rozsahu a četnosti. Zároveň byla zjištěna i variabilita zájmů žáků o určitá témata v biologii i zájem o rozvíjení vlastních dovedností v souvislosti s praktickými činnostmi během aktivizujících vyučovacích hodin.The Bachelor thesis reveals the extent of practical learning about nature in the teaching of biology in primary schools and the first stage of secondary schools. Depending on the individuality of each school can be concluded that the practical activities taking place at all schools but in different degrees of the scale and frequency. It was also found the variability in student?s interests in certain topics in biology and interest in developing their own skills in relation to practical activities in activating lessons.
Klíčová slova:
biologie; dotazník; praktické poznávání; přírodopis; výuka; základní škola; biology; natural history; practical cognition; primary school; questionnaire; teaching Citace: TVAROHOVÁ, Eliška. Praktické poznávání přírody ve výuce na základních školách. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24775